Tuesday, April 15

jaulah ke sirya

assalamualaikum

ampun dan maaf pada semua atas kekeliruan yang berlaku
sebenarnya saya belum lagi berlepas ke syiria seperti yang di jadualakan..hehe sedikit masaalah di situ dan sini..maka insyaAllah musafir in akan bermula pada 18 april 2008 dan dijangka pulang pada 15 june 2008 (tertakluk pada pindaan). moga musafir ini bakal membawa 1001++ hikmah buat insan kerdil bernama amatullah ini. moga Allah memberkati usaha semua pihak untuk menjaya jaulah ini dan memberi manfaat kepada saya anda dan mereka...
insyaAllah update akan dibuat sepanjang saya di sana nanti.. insyaAllah
moga dipermudahkan segala-galanya...

p/s: doa..doa dan terus berdoa..moga jaulah ini berjalan lancar dan mencapai matlamat dan tujuan


1 comment:

taqwaforever said...

salam kak amatullah,

mabruk buat akak ya. dapat gi syria bestnya!! dahlah rindu kat akak. hari ihtifl pun tak terjumpa. masyaAllah sedihnya ana!! nak sangat jumpa akak. sampai termimpi2. Alhamdulillah suka sangat dlm mimpi tu sebab ana peluk akak erat2 lepaskan rindu. n tiba2 banjir pula mata. tapi puas sangat masa tu. konsi masalah. nak menunjukkan betapa rindunya kat akak. tapi akak dah nak pergi........masyaAllah. bilakan kita bertemu ya? ana sentiasa doakan kejayaan buat akak. moga diberikan kekuatan di sana.

akak punya no hp apa ya? sebab hari tu ana ada sent mesej tp takut salah no. dan org tu x jwb pun. nanti akak send no hp. akak ye.

ilaloqo'.. uhibbuki fillah jiddan!!

moga Allah sentiasa bersamamu!!
bittawfiq wannajah!!

wassalam.