Friday, November 2

:: observe::

bismillah
rasanya dah lama btul tak memerhatikan org( sememangnya hobi time skolah dulu)...terlalu sibuk mungkin..namun bila mendapat peluang bekerja sementara di sekolah mengembalikan minat terhadap hobi ini..melihat telatah manusia yang pelbagai dan kerenah yang mcm2 membuat saya berfikir..saya rindu hobi ni..kat uia tak smpt nak buat...

peluang berada di sekolah seawal jam 7.40 pagi sehingga 4 petang mmg saya hargai..selain pengalaman penat bekerja saya dapat rasa mcm kembali ke zaman dulu2..adik2 datang berbual dan bertanya itu dan ini..cerita mcm2..

akak chatting tak....?
chat ..kenapa...?
akak chat ngan budak laki tak?
tak..kalau tak de bende penting akak tak chat la..buat ape?nape nt chat ke?
......
lagipun kalau takde bende penting..saje2 nak borak2 mane boleh..kalau kat sekolah pun mane ade org duduk sembang2 ngan banin2 ni..
ala akak skrng ade je...
awak tegurla bitau kat die mane boleh mcm ni..
.....
nape?ntah2 awak yang buat
hehe....boringla akak...borak2 je...

"tinggalkan la apa yang tak menambahkan iman..apatah lagi yang mungkin menambahkan lagi noda hitam pada hati...andai jiwa rasa kekosongan penuhkanlah hati dengan iman..andai diri rasa kesunyian dekati insan2 beriman..andai masih dalam kegelapan carilah cahaya tuhan moga kau beroleh kemenangan..."

moga bermanfaat buat saya dan anda..

No comments: