Friday, June 29

:: diri sendiri..tak bace oun tak pe::

bismillah

lame tak menaip..
di alam baru...

kini batapa aku menghayati doa

"rabbana la tuzigh qulubana ba'da izhadaitana wahablana minladunka rahmah innaka antal wahhab"

~~~~~~~~~~~~~~

permohonan tuka course dalam proses doakan yang terbaik untuk saya dan untuk anda jugak...
econ>>>>>hs>>>>= psikologist

~~~~~~~~~~~~~~
buat hal time orientasi..
saje nak bercerita..
hari orientasi yang menggelihatikan saya

tgh beratur di padang...sedang bergerak ke dewan untuk test EPT dan APT....
pagi tu bangun awal..maka mengantuk..lalu menguap sehingga pin tudung patah haha..kelam kabut cari pin..
nak balik ke mahallah jauh sangat di mahllah zainab..
dah la tak kenal lagi org kiri kanan..sume buat mcm tak nampak saya yang terkapai2 hampir lemas
buat muke tak malu jumpa commitee...kakak yang baik cabut pin tudungnya dan bagi kat saya..huhu..
jalani periksa yang susah dengan tenang~~~tenang??? uhuk~

moral~~~ kenali org di sekeliling..menguap tutup mulut dan bbace 'aauzubillahimin assyaitaani rajim'

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ada konsert kahfi dan pentomen yang best...
sangat memuaskan hati walaupn panas di padang...
so far uia soo gud..
my room mate ada terengganus....kepongs..n cheras...
best..all ekons...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

doakan saya tabah dan terus beramalma'ruf dan nahi mungkar...kuat2 asma...

1 comment:

tmah said...

selamat berjuang.
huhu...