Friday, February 8

6

kalau Allah kata die sayang

tak de sape dapat halang

the ultimate love
____________________

dapat msg dalam inbox

dari sorang mak cik

tanye kabar

tanye bahasa arab dah mantap belum

aku jumpa mak cik ni 

3 kali je

in between grad dan fly

tapi rasa rapat mendalam

dan bile mak cik  tnye kabar

itu sungguh menyentuh perasaan 

mak cik ingat saye!!

aku jawab la

boleh la cakap arab

tapi belum mencapai KPI yang aku harap

mak cik kata..

''sbb tu kene usaha lagi sungguh-sungguh. kalau rasa tak menyempat jugak tak ape je kalau ambil sikit masa tidur tu"

mule2 aku rasa

aish.. mak cik ni tahu2 je

tapi aku realize

mak cik tak tahu pun

tapi Allah nak tegur aku

melalui wasilah makcik ni

eish.. sayang betul Allah kat aku

terima kasih Allah kerana kenalkan aku dengan mak cik

terima kasih Allah kerana gerakkan hati mak cik nak tnye kabar aku di FB tu

terima kasih Allah sebab gerakkan hati mak cik untuk nasihat aku. just right at the time.

time aku rase sesak nak menyusun priority dan aulawiyat

terima kasih Allah sebab sayaaaaang sngt kat aku.

__________________________________

dah tahu Allah sayang.. 

maka?

................ T_T

No comments: