Thursday, March 24

saya sayang kamu :)

damai


tidak banyak yang mampu dicoretkan
ditengah kesibukan imtihan
melainkan
satu ucapan
satu penghargaan
buat seorang teman
yang selalu dalam ingatan

Selamat Hari Lahir
dengan bertambahnya usia
maka telah genap bertambah 1 lagi  tahun hayat kita
Alhamdulillah...
moga satu tahun yang telah berlalu memberi seribu satu makna
moga satu tahun yang telah berlalu  memberi pengalaman dan pengajaran
untuk meneruskan hari-hari mendatang

ulang tahun kelahiran.
bukan sekadar tahun yang diulang
dan dosa dan silap lama diulang tayang
tetapi, menjadi satu titik tanda
kita berdiri pada suatu detik masa
memandang kebelakang
melihat coretan satu tahun yang telah berlalu
merenung perkara-perkara yang pernah berlaku
muhasabah

moga hadirnya detik ini
menjadikan kita orang baru
kamu masih kamu
tapi
punya azam semangat baru
kembali menilai arah dan hala tuju
dan.. mari buka langkah yang lebih laju
menuju cita dan mimpi itu
Moga Allah mengiringi kamu dalam setiap langkah nawaitu


saya sayang kamu!!

Cik Tasik Biru :))


~sekali sekala~



5 comments:

~khadijah~ said...

saya laaaaaaagi sayang kamu :)

alhamdulillah untuk 21 tahun ni.
terima kasih sebab jumpa saya masa umur saya 18 tahun :-*

aqilah humaira' said...

saya sayang sangat2 kamu berdua, thank you will never be enough. without both of you, i will not be what I am today :)

ps: sorry nk menyibuk jgk :p

~amatullah~ said...

mesti la blh menyibuk. :) dah tu, buat apa ada comment column klu tak leh komen.


we all love you too qiqi

atiqahmki said...

asma', kebetulan adik usrah ana punya birthday sama hari dengan kawan nt. hehe ana pinjam post nt ni forward kat dia haritu.
:p

heehee.

~amatullah~ said...

hehe. no problem. sebarkan lah selagi bermanfaat :)

meh kenalkan anak usrah nt kat ana :)