Friday, May 4

:: keliru ::

bismillah..
ntah kenape saya jadi keliru..
saya mahu ber'blog'.. tapi ntah kenapa saya rasa sebersalah.. sbb tu saya privatekan blog saya.. bile dah ada 2 blog.. saya rase sia-sia.. rumit tak pemikiran saya.. saya pun tak tahu kenapa.. saya terfikirkan konsep yang saya bawa dalam berblog... kadang2 mcm2 saya terfikir... setiap apa yang tertulis di sini menggambarkan diri dan peribadi saya...biarlah blog ini tak terupdate sampai pada suatu ketika saya merasakn ianya perlu..pada waktu saya benar2 bersedia... doakan yang terbaik untuk saya.
wassalam

1 comment:

Unknown said...

semua benda tak yah tunggu sebab daaa.. nak buat, terus buat, tapi yang penting pikir benda tu halal ke tak... apa daaa, ama' ni
apsal rasa bersalah?? uuiihh! tak paham langsung... -_-! ....