Saturday, April 21

:: ???? ::

bismillah....

tiba2 saya terfikir satu perkataan iaitu "kutu rayau siber" tak tahu kenapa...
tapi saya mcm nak jelaskan sesuatu tentang topik ini..tapi bukan sekarang..sbb sekarang saya terlalu penat...dan harus memenatkan diri lagi lps ni....
saya terlalu sibuk untuk semalam, hari ini, esok, lusa, esok lusa, dan lusa lusa dan mungkin juga esok lusa punya lusa..... nikmat masa yang lapang untuk saya sudah ditarik....sekarang tiba waktu ujian untuk saya mengurus masa saya dengan penuh amanah dan tanggungjawab....ni juga satu nikmat sebenrnya bagi saya...

manusia hanya disibukkan dengan dua kesibukkan, sekiranya tidak dipenuhi dengan kesibukkan tugas dakwah kita akan disibukkan dengan hal2 yang sebaliknya.........

skian...

1 comment:

Unknown said...

kutu rayau siber tu camne tu?
Sian dia, ni dok penat lagi tak...?