Monday, April 16

:: S . O . S ::

bismillah...
pernahkah anda merasakan tahap keboosaanan yang melampau dalam jiwa dan fikiran anda...disaat anda tidak tahu apa yang boleh anda lakukan di rumah..
anda tidak boleh keluar rumah atas sebab2 tertentu..anda harus barada dirumah bersendirian...
anda mahu mengemas..owh rumah sudah bersih dan suci dicuci...anda mahu saya memasak...sape nak makan.. tiada orang di rumah...anda mahu saya membaca..saya tak boleh melakukan kerja yang statik dalam keadaan sunyi kerana ia meransang mata saya untuk "berehat"..apa..apa...apakah yang harus saya lakukan..berikan ku sabaris kata...apa nak buat??? any idea?? bantuan anda diperlukan....huhu..

moga idea dari anda bermanfaat untuk saya, anda, dan mereka...

mungkin kini mata hati saya sedang terkunci untuk melihat sesuatu yang bermanfaat untuk dilakukan saat Allah kurniakan saya kelapangan masa...jadi saya mengharapkan anda semua untuk ingatkan saya apa yang bisa saya lakukan..... bak kata Jimmy Neutron "think...think..."

terima kasih....

1 comment:

Anonymous said...

Awww, sian sangat...
search ah kat internet camne nak buat web ke, guna adobe photoshop ke, belajar buat video ke...
banyak sangat benda daaa ama' boleh buat.
Kalau nak masak, jangan! nanti penat Ck Mahizah kena tenyeh kuali hitam dek anak dia tuuuu..
ke tulis cerita ke, ama' kan ada "sentimental" part sikit..